舔狗日记

荒废小舔狗写的舔狗日记
中文版:
“你跟她已经醒了吧?我今天捡垃圾挣了一百多 明天给你打过去 你快点休息吧 我明天叫你起床 给你点外卖买烟 给你点你最喜欢的奶茶 晚上我会继续去摆地摊的 你不用担心我烦你 床只有那么大 睡不下三个 你要好好照顾好自己不要让她抢你被子 我永远爱你”
文言文版舔狗日记:
与已醒,今日取灰百馀明日与汝打早息,明日令汝起与汝外卖烟与汝最爱的。

英文版舔狗日记:
“Are you awake with her? I’ve earned more than 100 yuan by picking up garbage today. I’ll call you tomorrow. Have a rest. I’ll wake you up tomorrow, order you takeout, buy you cigarettes and order you your favorite milk tea. I’ll continue to set up a stall in the evening. You don’t have to worry about me bothering you. Your bed is only so big that you can’t sleep for three. You have to take good care of yourself. Don’t let her rob you of your quilt. I love you forever.”

繁体舔狗日记:
“你跟她已經醒了吧?我今天撿垃圾掙了一百多明天給你打過去你快點休息吧我明天叫你起床給你點外賣買烟給你點你最喜歡的奶茶晚上我會繼續去擺地攤的你不用擔心我煩你床只有那麼大睡不下三個你要好好照顧好自己不要讓她搶你被子我永遠愛你”

日语版舔狗日记:
「彼女と目が覚めたのか?今日はゴミ拾いで100以上稼いだから明日電話して早く休みなさい明日は起きてタバコを買ってあげよう大好きなミルクティーを買ってあげる夜は屋台を出し続けるから心配しないでベッドはそんなに寝られないから3つだけちゃんと世話しなさい布団を奪わないで永遠に愛してる」

运气指数:75 运气很好哟!
荒废写作发布时间:2022/01/28 00:45
下一篇舔狗日记已完成82%,敬请期待吧!

    © 版权声明
    THE END
    喜欢就支持一下吧♡
    点赞0
    分享
    评论 抢沙发