舔狗日记

荒废小舔狗写的舔狗日记
中文版:
“今天一个女孩子对我表白说喜欢我,可是我的心里只有你啊,我立马拒绝了她,她说她不会放弃的,我的心里只有你一个人啊,不会答应她的,话说今天发工资了,五千,你猜猜看我会给你多少?四千多?不对,我把我的卡给你,密码你的生日。今天也会给你做好吃的,早上你和我说你腰酸死了,昨天晚上累坏了吧,我还是会给你做好吃的,果然你什么时候都是好看的,你今天让我交钱的时候发的字是最多的啊,我想你一定更爱我了,都粘着我了,我一定努力赚钱的。”
文言文版舔狗日记:
“今一女儿谓余诚明好吾,然吾心独汝矣,余则马不却,彼谓其不弃,吾心惟汝一人兮,不允其家,谈今亦工矣,五千,汝何测量吾当与汝少哉?四千余人,吾以吾之卡与汝,密作汝之寿。今日亦与汝所好,旦与吾死已酸,昨死夫天之暮恶也,臣犹为若所食,果而无聊,今日两钱而发字为多矣,吾欲子必爱我矣,皆方能也,我必力求钱。“

英文版舔狗日记:
“Today, a girl confessed to me that she likes me, but I only have you in my heart. I immediately rejected her. She said she would not give up. You are the only one in my heart. I won’t promise her. Say, I’m paid today. Five thousand, guess how much I’ll give you? More than four thousand? No, I’ll give you my card and password your birthday. I’ll cook delicious food for you today. In the morning, you told me that you were dead of backache. Yesterday I’m exhausted one night. I’ll still cook delicious food for you. Sure enough, you look good all the time. You sent me the most words when you asked me to pay today. I think you must love me more and stick to me. I’ll try my best to make money. ”

繁体舔狗日记:
“今天一個女孩子對我表白說喜歡我,可是我的心裡只有你啊,我馬上拒絕了她,她說她不會放棄的,我的心裡只有你一個人啊,不會答應她的,話說今天發薪水了,五千,你猜猜看我會給你多少?四千多?不對,我把我的卡給你,密碼你的生日。今天也會給你做好吃的,早上你和我說你腰酸死了,昨 天晚上累壞了吧,我還是會給你做好吃的,果然你什麼時候都是好看的,你今天讓我交錢的時候發的字是最多的啊,我想你一定更愛我了,都粘著我了,我一定努力賺錢的。 “

日语版舔狗日记:
「今日は女の子が私のことが好きだと告白してくれたけど、私の心の中にはあなたしかいないよ。夜は疲れたでしょう、私はやはりあなたにおいしいものを作ってあげることができて、やはりあなたはいつでもきれいで、あなたは今日私にお金を払わせた时に送った字が一番多いですね。私はあなたがきっともっと私を爱していると思います。私にくっついて、私はきっとお金を稼ぐように努力します。”

运气指数:97 运气很好哟!
荒废写作发布时间:2022/04/13 23:25
下一篇舔狗日记已完成81%,敬请期待吧!

    © 版权声明
    THE END
    喜欢就支持一下吧♡
    点赞0
    分享
    评论 抢沙发